| que chica anime eres??? | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Zephyr Sannin
Cantidad de envíos : 2604 Edad : 38 Localización : que curioso ¬¬, me niego a contestar >. Fecha de inscripción : 08/03/2008
| Tema: que chica anime eres??? Mar Mar 11, 2008 8:54 pm | |
| les paso esteeee
que se diviertaaannhttp://www.quizilla.com/users/TentenRox/quizzes/What%20anime%20girl%20are%20you%20most%20like%3F%20a mi me salio ^^You are like Chi! (Robots don't have last names.) Very Naive and innocent, you just want to be accepted and loved! You are very much like a child, sweet, small, and cute. You don't take much notcie of what's going on around you, and your very pretty. You are falling in love, but don't know it and your confused about it. You will protect those you love at any cost. Congratulate yourself, your a innocent, pure girl. | |
|
| |
Dama Ninja en entrenamient
Cantidad de envíos : 82 Edad : 31 Localización : ¬¬ estudiando,y que? total! vos no tenes FISICA q levantar, no¿? Empleo /Ocios : estudiantes de ESB Fecha de inscripción : 20/03/2008
| Tema: Re: que chica anime eres??? Jue Mar 20, 2008 10:07 pm | |
| You are like Purin! (Last name unknow, I'm pretty sure.)You love to make people laugh, and love entertaining. You LOVE attention and applause. Being in the spotlight is no problem, your very outgoing. You are sometimes annoying and very mischevious, but you have a heart of gold. Kind and sweet, you live life to the fullest, not letting being poor and an orphan get you down! You see the brighter side to a matter, always being an optimist. Like Purin, your always hyper and crazy. You take care of all your brothers and sisters, (If your an only child you would if you had some). You are a awesome person, congratulate yourself on being a entertaining, gold hearted person. *me doy lastima.... | |
|
| |
shihouni yoruichi ANBU
Cantidad de envíos : 1089 Edad : 32 Localización : mundo humano Fecha de inscripción : 29/01/2008
| Tema: Re: que chica anime eres??? Jue Mar 20, 2008 10:45 pm | |
| Soy TENTEN!!! I hope you like my quiz! I hate it when people say this, but if you wouldn't mind, rate and message! Oh, and if you want to send me artwork or something, I would be really happy to display it on one of the next parts of my story. | |
|
| |
Dama Ninja en entrenamient
Cantidad de envíos : 82 Edad : 31 Localización : ¬¬ estudiando,y que? total! vos no tenes FISICA q levantar, no¿? Empleo /Ocios : estudiantes de ESB Fecha de inscripción : 20/03/2008
| Tema: Re: que chica anime eres??? Jue Mar 20, 2008 10:51 pm | |
| noo! esteemh.. la prefiero a ella.. antes que a la de Miau Miau power... | |
|
| |
Zephyr Sannin
Cantidad de envíos : 2604 Edad : 38 Localización : que curioso ¬¬, me niego a contestar >. Fecha de inscripción : 08/03/2008
| Tema: Re: que chica anime eres??? Vie Mar 21, 2008 2:27 am | |
| jjjejejee
yo prefiero a las mew mew XDDDD
esa es de naruto no?
mmhh
no vi la serie ajjajaja | |
|
| |
shihouni yoruichi ANBU
Cantidad de envíos : 1089 Edad : 32 Localización : mundo humano Fecha de inscripción : 29/01/2008
| Tema: Re: que chica anime eres??? Vie Mar 21, 2008 9:58 am | |
| siiiiii
es de la serie de naruto!!!
se llama TENTEN y esta en el mismo grupo q NEJI HYUGA, ROCK LEE Y su sensei GAI ...
me gusta mucho ese grupo!! n_n
como q no viste naruto????
n_nu lo tienes q ver esta muy bueno.... | |
|
| |
Zephyr Sannin
| Tema: Re: que chica anime eres??? Vie Mar 21, 2008 11:45 am | |
| es muuuuuuuy largooo
y estoy aburrida de series
en la que se la pasan
matandose a palos
me aburren
prefiero las comicas ^^
o mas sicologicas
o no se ajjajajaja | |
|
| |
shihouni yoruichi ANBU
| Tema: Re: que chica anime eres??? Vie Mar 21, 2008 11:51 am | |
| estas biendo YAMATO NADESHIKO SHICHI HENGE??
esta geniallllllllllllllll
me encanta cuendo lloro YUKI
*kowaiyo kowaiyo...*
xD
vive diciendo eso xD | |
|
| |
Zephyr Sannin
| Tema: Re: que chica anime eres??? Vie Mar 21, 2008 11:52 am | |
| siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
es verdaaaaaaaaaaaaaad
ahora ando por el cap 11
pero como me llegaron visitas no
puedo mirar mucho >.< | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: que chica anime eres??? | |
| |
|